REKLAMAČNÍ PROTOKOL |
REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ POSÍLEJTE NA ADRESU: LUDĚK ŠEDÝ, WILSONOVA 22, 695 01 HODONÍN
(vyplní zákazník) Firma/jméno kupujícího: ____________________________ Adresa kupujícího:_________________________________ IČ: (a DIČ)____________________________
Zpáteční adresa pro zaslání zboží: (Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!) _______________________________________________________________ Kontaktní osoba:____________________________ Telefon/fax:____________________________ Mobil:____________________________ E-mail:____________________________ Poznámky: |
Reklamované zboží:____________________________________ Datum nákupu: (Datum vystavení faktury)__________________ Číslo faktury:__________________
Podrobný popis závady: (Co nejpodrobněji specifikujte závadu, kdy se vyskytuje, v jakém zařízení a za jakých okolností se při používání vyskytuje. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení) ______________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________ Návrh způsobu řešení reklamace: _____________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________
1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je nutné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží. 2. Při zasílání zboží je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení.
Datum: __________________ Podpis kupujícího:_____________________________
|
(vyplní prodávající) Datum přijetí reklamace:__________________ Reklamaci vyřizuje:__________________ Vyjádření prodejce:__________________ Datum: __________________ Podpis prodejce:_______________________________ |